Saturday, March 19, 2016

Blog izazov, dan devetnaesti

BUCKET LIST





Prva asocijacija na ovu listu mi je istoimeni film. Dvojica ljudi, u bolesničkoj postelji, sastavljaju liste stvari koje žele da urade pre nego što umru. Odličan film, ima sve moje preporuke. Negde baš u periodu nakon gledanja ovog filma i sama sam počela da razmišljam o pravljenju iste. Nikada se nisam potrudila, priznajem. Nekako kad god spričam mnogo o svojim željama i planovima sve se završi upravo samo na priči.
Upravo iz tog razloga sam po prvi put u životu napravila Bucket list 2016, a tim planovima bih moglada dodam još neke:




1 comment:

  1. Mene strašno kopka da osmislim jedan.
    Uvek kao sastaviću i nikako.
    Ko zna šta bi mi sve na um palo.
    Šta je skriveno u nekom budžaku i čeka na realizaciju.

    ReplyDelete