Monday, March 28, 2016

Blog izazov, dan dvadeset osmi

ŠTA IMAM U TORBI






Svašta. :-)) Mama sam dvoje dece, od kojih je jedno beba, tako da se trenutno u mojoj torbi nalazi bukvalno svašta :-) Volim velike torbe i potpuno je nepotrebno naglašavati koliko su one, u mom  slučaju,  pune i teške.
Ono što je obavezbno u mojoj torbi jeste novčanik, rokovnik, olovka, futrola sa dokumentima, mali neseser ( u njemu su labelo, karmin koji tog dana imam na usnama, ogledalo, uložak, gel za suvo pranje ruku), papirne maramice, vlažne maramice, naočare za sunce, flaša vode, knjiga koju u tom momentu čitam, telefon i ključevi. Mali kišobran. To je osnovna postavka. Plus sve i svašta za decu. Kada idem na posao, trenutno sam na porodiljskom bolovanju, neretko strpam u torbu i knjige, pernicu i rokovnik za posao. Veliki sam ljubitelj torbi i imam ih mnogo tako da mi je veća muka od vukljanja teške torbe :-))) prebacivanje stvari iz torbe u torbu. 

No comments:

Post a Comment