Monday, March 21, 2016

Blog izazov, dan dvadeset prvi

OMILJENI JEZICI 






S obzirom na činjenicu da sam završila Filološki fakultet, smer engleski jezik i književnost suvišno je razmišljati o tome koji mi je omiljeni jezik. Kada sam se prvi put susrela sa ovim jezika prosto sam se zaljubila :-) i nije bilo dileme šta ću studirati. Dilema se pojavila pri izboru drugog jezika na fakultetu. Tokom gimnazije sam učila francuski, mnogo dobro mi je išao ( treba li da pomenem da baš imam sluha i da mi jezici bas dobro idu :-)) ), a opet sam u to neko vreme otkrila i španski koji sam želela da naučim i tako se odlučih za njega. Kasnije sam i na Servantesu usavršavala španski. Znanje francuskog se zadržalo na tom nekom gimnazijskom nivou, ali svakako imam u planu da ga usavršim. Učila sam nekoliko godina i ruski, imam neko solidno znanje što se tiče njega.
Od januara ove godine sam, preko Duolingo sajta, počela da učim portugalski  i zadovoljna sam kako mi ide. Volim da učim nove jezike, ako izuzmemo činjenicu koliko je potrebno znanje stranih jezika i koliko je samo učenje jezika dobro za ‚‚ vežbanje mozga‚‚ :-)) ono što mene posebno oduševljava je upoznavanje kulture, tradicije, istorije zemlje i naroda koji govore taj jezik. Mislim da mi je najlepši deo u procesu učenja jezika upravo to .


No comments:

Post a Comment