Friday, March 11, 2016

Blog izazov, dan jedanaesti

POSAO IZ SNOVA




Ja sam neko ko radi posao za koji se školovao i koji voli. Zaista uživam u svom poslu. Samom poslu. Ono šte ne volim jeste administracija, papiri, papiri, još papira.....Radim sa ljudima, mladim ljudima i to me zaista ispunjava. Moje obrazovanje mi daje određenu širinu tako da imam dosta mogućnosti za posao i dosta radim i privatno, van zvaničnog posla. Opet ono što volim. Tačnije to što radim privatno više volim od svog zvaničnog posla,ali volim i zvanični posao.
Pre 10-ak godina moj odgovor na ovo pitanje bi bio mnogo drugačiji.

Iz današnje perspektive moj posao iz snova bi bio vezan za internet, da imam neki svoj portal, koji bih uredjivala kao neki lifestyle časopis .-) Bila bih freelancer i naravno da bih radila od kuće. Pisala bih, i objavljivala, stvari u kojima i sama uživam, koje volim, za koje smatram da su kvalitetne.

Druga varijanta mog posla iz snova bila bi opet pisanje :-) Knjiga. Volela bih da budem spisateljica :-))) ( reč spisateljica  mi je banalna, danas svako sebe naziva tim imenom) da pišem knjige i da uživam u životu.
U oba slučaja, naravno, je muž taj koji zarađuje za život :-)))))))


No comments:

Post a Comment