Tuesday, March 1, 2016

Blog izazov, dan prvi....

Videla sam ovaj izazov na blogovima  Moji mali svetovi i Nemam ime, imam komentar . Učinilo mi se kao odlična ideja da stvorim naviku redovnog blogovanja. 31 dan, 31 post. Svakodnevno  postovanje. Pitanja su leksikonskog tipa, a ja sam inače obožavala leksikone kao dete :-)

Krećemo......

SKORAŠNJA FOTOGRAFIJA I 7 ZANIMLJIVIH ČINJENICA O MENI

Postavljanje fotografije ću, za sada preskočiti.

1. Naučila sam da čitam i pišem , mnogo pre polaska u školu, uz kviz Brojke i slova

2. Stalno kupujem knjige, šminku i cipele.

3. Obožavam serije. Kada se navučem na neku seriju u stanju sam dan i noć da je gledam. ( sve manje i manje vremena imam za tako nešto)

4. Obožavam da čitam u prevozu.

5. Obožavam nakit. Vintage. Omiljeni komad nakita su mi mindjuše.

6. Volim Kubu i mojito :-)

7.  San mi je da budem  glavni urednik svog sopstvenog časopisa :-))))

2 comments:

  1. Ovo sam i ja viđala po blogovima, deluje interesantno.
    Super je kad ponestane inspiracije.
    Čekam dalje izveštalje ala chalenge :)

    ReplyDelete
  2. Ja volim izazove ovog tipa da čitam.

    ReplyDelete