Sunday, March 6, 2016

Blog izazov, dan šesti

VENCANJE IZ SNOVA

                                                    slika preuzeta sa google pretrage

Ja sam od onih žena koje se nikada nisu ložile na haljine za princeze, venčanice.Nikada se nisam umotavala u zavese ili nešto slično glumeći mladu :-)  Cela ta priča oko venčanja iz snova me nikada, ali bas nikada nije zanimala. Ne volim ni da idem po svadbama, nekako se to uvek sve pretvori u ‚‚ paradu pijanstva i kiča‚‚ što bi rekao Djole.
Mi smo se venčali u opštini uz prisustvo kumova, bez venčanice, bez svadbe, malo je falilo da se venčam u farmerkama :-) Bez pompe bez ičega. Posle samog venčanja nas četvoro smo otišli u jedam fini restoran na ručak i to je to. Inače, što se mene lično tiče cela priča je mogla da prodje i bez tog  čuvenog potpisa, ali ne pitam se samo ja ;-)

No comments:

Post a Comment