Sunday, March 13, 2016

Blog izazov, dan trinaesti

TETOVAŽA





Iako  sam veliki ljubitelj istih nemam tetovažu. U jednom periodu svog života sam jako, jako želela da se istetoviram, ali nisam to uradila. Da li negde u podsvesvti ipak nisam bila spremna na taj korak, da li zbog toga što se plašim igala ili zbog toga što znam da boli, ali ne znam koliko :-)
I dalje mi je u planu da se istetoviram, znam i šta bi to bilo i kako bi izgledalo.  Naravno, tetovaža koju bih ja uradila bi morala da bude na nekom ‚‚skrivenom‚‚ mestu, da ne postoji ni najmanja mogućnost da ona izviri, recimo na sred nekog poslovnog sastanka ili nesto slično. Jednostavno mora mnogo kockica da se poklopi u mom slučaju. Da smislim idealno mesto mesto za nju, ne želim da me to što imam tetovažu ograničava u bilo kom smislu, da se pshički spremim na igle i na bol.

1 comment:

  1. Ja sam svoju uradila pre dve godine. I sada kad god prođem pored studija poželim jednu.
    Mada i za nju treba smisliti mesto, budući posao je takav da se na to mora obratiti pažnja.

    ReplyDelete