Friday, March 18, 2016

Širi dalje #4

 Ponovo kasnim sa ovim postom. Plan je bio da ga objavljujem na početku meseca, ali nekako nikako da se moji planovi i ja uskladimo :-)
Februar je protekao u znaku cerkicinog rodjendana. Iako je na kraju meseca ceo mesec se pričalo o tome, radilo na tome....Volim februar. Ne samo zbog njenog rodjendana. Iako najkraći mesec u godini, nekako mi prija. Da usporim. Da se odmorim. Od januara, Od proslava. Od praznika. I dalje je zima, često je februar snežan i jako hladan ( mada  poslednjih godina sve ređe i ređe), a opet kako odmiče tako se polako u vazduhu oseća nagovštaj proleća. Budjenja.




1.  Zdrava ishrana 


 Prvi utisak prethodnog meseca je taj što sam konačno počela da obraćam pažnju na to šta , u vidu hrane, unosim u svoj organizam.  Poboljšanja se vide. Ne samo na telu već i u samom duhu. Mnogo sam raspoloženija i poletnija.

2. Kozmetika

 Ulje divlje ruže 


Čitajući razne forume i blogove naisla sam na preporuke za ovo ulje za lice. Ove zime moja koža je postala jako suva, da li je to prosto do godišnjeg doba, posledica grejanja u stanu ili hormona ( relativno skoro sam se porodila) ne znam, ali ovo ulje mi je jako prijalo. Posebno imajući u vidu da je Alverde prirodna kozmetika ( da, da sve češće bacam pogled na sastav kozmetičkih proizvoda). Dve kapi nanesem na mokro lice, čisto lice. Nanosim ga pre kreme pa ima funkciju seruma.  Uveče. Koža mi posle njega izgleda sveža. Relativno brzo se upija i neke srednje je gustine. Ima intenzivan miris.


3. Film 

Inspirisan stvarnim događajima  film Povratnik  prikazuje epsko preživljavanje pojedinca i snagu ljudskog duha. Duboko u neispitanoj američkoj divljini, legendarnog trapera Hju Glasa su teško povređenog nakon napada medveda članovi njegove lovačke družine ostavili da umre. Dok se bori za život Glas planira osvetu. vođen jakom voljom kao jedinim oružjem i ljubavlju prema porodici on mora da se izbori sa surovom zimom i željom za osvetom.








No comments:

Post a Comment