Saturday, April 2, 2016

Blog challenge











Negde sredinom meseca moja blogokoleginica Sanela me je nominovala za Blog challenge koji je radila na svom blogu. Rado sam uzela učešće u celoj priči i sa zadovoljstvom prihvatila nominaciju.



Kako je nastala i realizovana ideja o pokretanju bloga?

Ideja o pisanju bloga je kod mene pristuna već 4 ili 5 godina, čak sam i imala nekoliko pokušaja. Bezuspešnih. Krenem pa stanem i onda obrišem sve. Nadam se da ovaj put neće biti baš tako :-) Oduvek sam želela da imam neko mesto, a da to nije parče papira :-) , gde ću moći da pišem o čemu god  želim.


Objasni naziv bloga. 

Za ovih nekoliko meseci postojanja bloga već sam jednom menjala njegov naziv :-) Nisam nešto preterano kreativna po tom pitanju. Želela sam neki naziv koji me neće ograničiti u smislu sadržaja na blogu. Želim da pišem i o knjigama, i o muzici, kozmetici, putovanjima, kolačima, deci, majčinstvu, o aktuelnim dešavanjima....o čemu god mi se piše u tom trenutku. Ja sam neko ko je optimista, hedonista, ko voli ljude, voli život pa odatle i naziv bloga.



Tri najčešća pitanja koja ti postave o blogu ili blogovanju.

Malo  ljudi iz mog okruženja uopšte i zna da pišem blog. Oni koji znaju mi ne postavljaju nikakva pitanja, znaju da oduvek nešto pišem sad da li je to u nekoj svesci ili na blogu nije toliko ni bitno.


Najlepši momenti blogovanja. 

Jako kratko sam na `blogerskoj sceni`` da bih mogla adekvano da odgovorim na ovo pitanje. Za sada bih jedino mogla da navedem kao najlepši momenat razmenjivanje komentara sa drugim blogerima,  ` upoznavanje` sa drugim blogerima i otkrivanje nekih novih priča i kreativnih ljudi.

Blogovanje te naučilo....

Prekratko sam u blogosferi da bih mogla da se pohvalim nekim stvarima koje sam naučila zahvaljuji blogu.
Da postoji i opcija na tastaturi sa normalnim č, ć, š  i ostalim slovima sa kukicama :-))))))
Da počnem kvalitetnije da provodim vreme online.

Pošto uveliko kasnim sa ovim tagom ja neću nikoga nominovati. Ukoliko neko želi da uradi ovaj tag ...samo napred...

1 comment:

  1. Hvala na učešću u izazovu :) Baš si me nasmijala sa ovim dijakritičnim znacima, uhvatila sam sebe da barem u ovom komentaru vodim računa o tome. Kada sam na dobroj staroj tastaturi vodim računa o tome, jer me baš nervira ta ošišana abeceda, ali kad sam na tabletu, baš me mrzi dugo držati da dođem do č, ć...

    ReplyDelete