Monday, July 4, 2016

Balea sea salt body scrub

Iako se ovaj piling kod nas pojavio pre godinu dana, iako sam čitala o njemu po blogovima i forumima ne mogu sa sigurnošću da tvrdim zašto sam čekala da prodje toliko vremena pre nego što dopadne u moje ruke :-)))
 
                                                          * ja sam autor fotografije 



U pitanju je uljani piling na bazi morske soli.   Pakovanje je od 250 ml i košta oko 300 dinara. Zelene je boje, zaštićen je folijom i ima miris limunske trave, baš citrusan i osvežavajući.


                                                            * ja sam autor fotografije
                   

Piling se sastoji od krupne morske soli i ulja tako da je neophodno   promešati ga nečim pre korišćenja ( ja to radim rukama). Može se koristiti i na suvoj i na mokroj koži, efekat je isti: koža glatka i meka kao kada nanesete neko bebi ulje. Ja bih ovaj piling svratala u jake pilinge, meni to odgovara jer volim takve, Koristim ga dva putan nedeljno. Ukoliko imate osetljivu kožu budite pažljivi da vam se ne bi pojavilo crvenilo. Takodje, ukoliko imate neke ranice, posekotine, ogrebotine znajte da će vas peći jer sam proizvod sadrži veliki procenat soli.

                                                 * ja sam autor  fotografije 


Malo je reći da sam zaljubljena u ovaj piling.  Imam ga nekih mesec dana, možda i malo više, i redovno ga koristim.    Ko voli jake pilinge ovaj ima sve moje preporuke. Proizvod ima veliki procenat ulja ( maslinovo, jojoba i suncekretovo) tako da ne isušuje kožu već je i hrani, što je inače retkost za jake pilinge.



                                                  * fotografija preuyeta sa google pretraživača 

2 comments:

  1. Deluje primamljivo! Ja volim onaj zeleni Freeman guava&morska so, on mi je omiljeni za leto.

    ReplyDelete
  2. Nisam nikada koristila Freeman pilinge za telo, samo proizvode za lice. Verujem da je odlican, volim njihove proizvode za lice. Odlicni su.

    ReplyDelete