Friday, December 2, 2016

Serije koje trenutno gledam #1

U poslednjih nekoliko godina više gledam serije nego fimove, ne znam zašto ali tako je.  Ranije sam bila u stanju da po celu sezonu odgledam odjednom, i danas bih bila u stanju da uradim to ali, nažalost, vremena za tako nešto je jako malo pa se zadovoljavam time da odgledam jednu epizodu pred spavanje. Ima li boljeg vremena za ušuškavanje uz omiljenu seriju od prazničnog decembra?



U ovom postu ću vam preporučiti dve serije koje trenutno gledam

Salem



Salem  je američka, istorijska serija sa elementima drame, horora i trilera. Radnja je smeštana u 17. vek na sam početak veštičijih suđenja u Sejlemu . Serija prati priču veštičijeg saveza, na čijem čelu je Meri Sibli , i građana, puritanaca u bezuspešnoj borbi da otkriju ko su i šta su veštice u njihovom gradu. U samoj seriji nema mnogo istorijskih činjenica, ima mnogo elemenata magije, misticizma , okultizma  kao i horora. Serija je dinamična i ko voli ovu tematiku, kao ja,  verujem da će mu se jako dopasti. Na momente je predvidiva, na momente se dešavaju potpuno neočekivane stvari, definitivno drži pažnju i vredna je gledanja. Meni se jako dopadaju i kostimi kao i muzika. Prva sezona je prikazana 2014. godine, a u toku je prikazivanje treće sezone.


Narcos




Kada se spomene Kolumbija verujem da je svima prva asocijacija kokain i Pablo Eskobar.  Serija  Narcos  govori o Pablu Eskobaru, njegovim ranim počecima, o njegovom usponu i vladavini  svetskom trgovinom kokaina , o lovu na njega i njegovom padu. Ova serija pokušava da mit o Eskobaru pokaže što realnije, kao i sam život u Kolumbiji u to vreme. Priča je bazirana na istinitim dogadjajima o borbama sa  južnoameričkim narko bandama osamdesetih godina prošlog veka. Medeljinski kartel na čelu sa čuvenim Pablom Eskobarom, postajao je moćniji od čitavih država i imamo je veliki uticaj na široke siromašne mase kojima je manipulisao i čiju je podršku imao. Serija je za kratko vreme ušla medju najbolje ocenjena tv ostvarenja svih vremena.  Prva sezona je prikazana 2015. godina, a druga sezona ove godine. 




6 comments:

  1. Ista stvar, epizoda-dve dnevno, posebno pred spavanje, ništa bolje. :) A i prava je mera.
    Odavno već pričam sa Kaćom kako se filmska industrija polako povlači pred serijama i Internetom, naprosto, ponuda je raznovrsnija, a kvalitet, produkcija, ideje, odavno su "prešišali" Holivud.
    Super preporuke, Sara i Kaća su mi već toliko ishvalile obe serije, "Salem" sam i poskidala sve dosadašnje epizode, pa čekam da dođu nqa red.
    Ja trenutno pratim ponovo "Gilmore girls", pošto se emituje na TV-u, a to je najbolji način da se nakanim i konačno odvojim vreme da gledam bilo šta; a počeli su i "Vikinzi", pa sam nastavila sa četvrtom sezonom.
    Mnogo serija mi stoji u kompjuteru i na diskovima, pa čeka, u planu je "Victoria" za decembar, kao i "White queen" i nekoliko filmova. Ovo hladno vreme je "dušu dalo" za čitanje i gledanje prikladnih naslova.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vikinzi su poceli? Nova sezona? Ja sam ih ocekivala tek 2017. Ne znam kako mi je to promaklo :-) Ja Gilmorove nisam nikad gledala, dodacu ih na spisak serija koje cekaju da dodju na red :-)) samo ne znam kad cu to sve stici .....I meni je Victoria na listi, a White queen sigurno vise od godinu dana ceka, pozajmila sam knjigu iz biblioteke F. Gregori, ne znam da li je po njoj radjena serija ili ne.

      Delete
    2. Zapravo, nastavak četvrte sezone, koja će imati 20 epizoda. :) Nova, peta sezona kreće valjda na proleće 2017. Za sada je dobro, više mi se dopadaju ove dve dosadašnje epizode od čitave prve polovine sezone.
      "The White Queen" jeste po knjizi Filipe Gregori :), baš sam je nedavno pročitala i mogu ti preporučiti oboje, ekranizacija je skoro u detalje po romanu. :)
      "Gilmorove" su divne, baš za opuštanje, a inteligentni dijalozi i vrlo realna priča.

      Delete
  2. Pre svega odličan je novi template :)
    Što se serija tiče, "Salem" volim mada još uvek nisam odgledala drugu sezonu, dopada mi se sama atmosfera..
    "Narcos" je odavno u planu, ali nikako da dođe na red.

    Gledam seriju "This Is Us", savršena je za malo smeha i malo drame, ništa mračno i tmurno. Nadam se da ću se konačno naterati na gledanje već završenih serija, a sad da li će to biti "Downton Abbey" ili "Mad Man" videćemo..

    Odličan tekst. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.S. Obožavam Netflix jer odmah izbace sve epizode, nema čekanja i fantaziranja.. Gledaj kad hoćeš i koliko hoćeš. :)

      Delete
    2. Hvala, Kaco :-)) Narcos je odlicna serija, jako kvalitetna. Skoro sam procitala knjigu Moj otac Pablo Eskobar pa sam skroz u toj prici, kako je taj covek bio genijalan, ako se za takvu osobu uopste to moze reci :-))) I ja volim Netflix, mada ima svoju draz i to iscekivanje sledece epizode.

      Delete